Monday, May 17, 2010

bak kl(10-15 may)

come bak jb already 2 week,miss my hubby heavily....
and also feel boring and scare later work den cant go anyplace....
so i plan to bak kl few day relax and meet my dear.

take lrt,see the building passing juz like before...but the feeling has changed...
go his house....i can always go before if i want, but now juz only 5 day...

don't know why like this,i feel wanna go back my kl life...
miss my fren,miss my life at thr....feel more freedom and i can go anyplace that i want to go,
do anything and decided myself!

你的手还是一样温暖,肩膀还是让我想依赖,
但这次握着的感觉却变了。。。
我好不想放开。。。
回家路上听着知足这首歌。。。

怎么去拥有 一道彩虹

怎么去拥抱 一夏天的风
天上的星星笑地上的人
总是不能懂不能觉得足够
如果我爱上 你的笑容
要怎么收藏 要怎么拥有
如果你快乐 不是为我
会不会放手其实才是拥有
当一阵风吹来风筝飞上天空
为了你而祈祷 而祝福而感动
终于你身影消失在 人海尽头
才发现 笑着哭 最痛
那天你和我 那个山丘
那样的唱着 那一年的歌
那样的回忆 那么足够
足够我天天都品尝着寂寞
当一阵风吹来风筝飞上天空
为了你而祈祷 而祝福而感动
终于你身影消失在 人海尽头
才发现 笑着哭 最痛
当一阵风吹来风筝飞上天空
为了你而祈祷 而祝福而感动
终于你身影消失在 人海尽头
才发现 笑着哭 最痛
如果我爱上 你的笑容
要怎么收藏 要怎么拥有
如果你快乐再不是为我
会不会放手其实才是拥有
知足的快乐叫我忍受心痛
知足的快乐叫我忍受心痛


或许我应该学习知足。。。。
像歌词那样,“知足的快乐叫我忍受心痛”
不懂得知足,所以就只有心痛。。。
为回忆而足够。。。
加油,眼泪你只能在我睡前流。。。
你老是出来的话会弄到老公也很心痛的,知道吗?!
从今天开始,讲电话不可以哭哦!






No comments:

Post a Comment